Marketing Kit

Marketing Kit  este o colecție de materiale promoționale care povestește despre companie, despre activitatea și caracteristicile sale. De fapt, acesta este un fel de prezentare, care are scopul de a prezenta compania într-o lumină mai bună. Tocmai același set de termeni de marketing este tradus din limba engleză ca un "kit de marketing".

Marketing Kit  este creat pentru potențialii clienți, parteneri, distribuitori sau furnizori. Scopul lor principal este de a arăta că este benefic să coopereze cu compania. Cu toate acestea, persoanele private pot folosi aceeași prezentare publicitară.

Există mai multe opțiuni pentru comercializarea unei balene. În primul rând, sunt diverse materiale tipărite: broșuri, broșuri și chiar cărți mici. Dar cea mai populară formă de design este folderele pe inele, unde puteți adăuga cu ușurință noi pagini, dacă este necesar. Astfel de dosare sunt distribuite la expoziții și în timpul negocierilor, înmânate companiilor interesate și clienților "reci".

Odată cu apariția internetului, au apărut balene electronice de marketing. Acestea includ fișiere PDF, prezentări PowerPoint și machete de o pagină bazate pe principiul Landing. Astfel de materiale pot fi trimise în mod convenabil clienților prin poștă sau oferite sub formă de link-uri.

Ce este inclus în kitul de marketing
Kitul de marketing, este construit din blocuri standard. Nu le vom dezasambla în detaliu (există mai mult de două duzini de ele), dar mai bine vedem ce informații includ de regulă. Deci:

Cine suntem noi și ce facem noi?

Acestea includ blocuri cu informații generale, istoria companiei, descrierea produselor și serviciilor, apelul liderului, misiunea, planurile pentru viitor etc. Toate acestea vor ajuta un potențial partener să cunoască compania și să înțeleagă cum se potrivesc reciproc.


Ce probleme rezolvăm?

Aici trebuie să îi spuneți clienților și partenerilor ce beneficii pot obține. Aceste blocuri plasează liste de beneficii, detuning de la concurenți, cazuri, statistici, scheme de lucru, obiecții de închidere și alte elemente de vânzare.


Dovezi sociale. Scopul acestor blocuri este de a arăta fiabilitatea companiei. Aici puteți găsi mărturii despre clienți, spuneți despre parteneri celebri și despre premii primite.
Contacte și solicitări de acțiune sunt pentru cei care sunt interesați și vor dori să coopereze.


Regulile pentru crearea unui kit de marketing
1. Marketing - o balenă nu poate fi făcută doar pentru o bifă sau "care a fost ca oricare altcineva". În caz contrar, banii vor fi irosiți, iar clienții vor arunca în secret broșurile în cea mai apropiată urnă de vot în cinci minute. Kitul de mercenari poate deveni un puternic instrument de vânzări. Dar pentru aceasta trebuie să abordați în mod serios crearea sa și să efectuați o analiză aprofundată a marketingului.

2. Nu puteți utiliza șabloanele în design, cu atât mai puțin în conținut. Designul kitului de marketing și conținutul său ar trebui să pună accentul pe unicitatea companiei, prezentând aspectele sale cele mai puternice. Materialele șablon nu atrage atenția și nu sunt amintite.

3. Convingătoare. Textele pentru balena de comercializare sunt scrise fără fraze și fraperi goale, altfel ele vor fi interesante doar pentru directorii companiei. Și pentru potențialii parteneri, fapte concrete sunt mult mai importante decât cele care vor contribui la luarea unei decizii bine gândite cu privire la cooperare.


4. Brevitate. În kit-ul de marketing, informațiile sunt prezentate într-un mod concis, viu și accesibil, fără detalii inutile și digresiuni lirice. Paginile sale sunt redactate pe același principiu ca și blocurile aterizării: mai puțin text, mai mult sens, dependență de program. Cititorul ar trebui să găsească rapid informațiile necesare și să-și prindă esența.


marketing kit, crearea marketing kitului, markenting kit la comanda, cartulia care vinde, creare marketing kit chisinau, marketing kit la comanda moldova, ce este un marketing kit