Publicitatea contextuală de la A la Z

Mai întâi de toate, să ne uităm la ce este PPC?

Pay Per Click - un model de publicitate online în care agenții de publicitate a crescut vizibilitatea și site-ul de trafic prin plasarea anunțuri text pe motoarele de conținut (Google AdWords, Yandex, Begun, Facebook - PPC sistem), plata pentru fiecare clic pe anunț de către utilizator (de aici și numele "plata pe clic").

Publicitatea contextuală face parte din SEM (marketingul motorului de căutare) - marketingul motorului de căutare sau publicitatea de căutare. Referindu-ne la publicitatea contextuală, înseamnă, de obicei, rezultatele publicității din interogarea dvs. specifică de căutare pe Google și Yandex.

"Anatomia căutării" de pe pagina de rezultate a problemei

Анатомия поиска по странице результатов Google

Google

Анатомия поиска по странице результатов Яндекс

Yandex

Interogare de căutare
Reclama PPC de top
Căutarea ecologică ("naturală", gratuită)
Reclama PPC de grad scăzut
Schema funcționării motorului de căutare


Utilizatorul introduce o interogare de căutare (de exemplu, "buy iphone 4"). Motorul de căutare prezintă variantele cele mai relevante pentru această interogare: anunțurile de rang înalt vor fi afișate în partea superioară mijlocie a "problemei" (scor de calitate ridicat, scor de calitate).

Coloana din dreapta va afișa, de asemenea, anunțuri PPC, dar cu un QS mai mic (mai puțin optimizat). În partea de mijloc, atenția utilizatorului este dată, așa-numitele "organice" - clasificate în funcție de un anumit algoritm, site-uri care sunt relevante pentru interogarea de căutare.

Problema "organică" este influențată de optimizarea motorului de căutare sau, pe măsură ce devine mai familiar, SEO.

SEO (search engine optimization, search engine optimization) - schimbarea de cod și conținutul site-ului (de conținut), SEO-factori interni și externi pentru a îmbunătăți indexarea acestuia de către motorul de căutare păianjeni și poziția de ridicare (clasament), site-ul în clasament, ca urmare a interogările organice.

Mulți proprietari de resurse Internet sunt foarte importanți pentru a optimiza traficul generat de modul "organic". În același timp, ele uită de importanța și optimizarea traficului PPC - ele stabilesc pur și simplu bugetul zilnic și cred că anunțurile vor fi clasate și vor aduce clienți activi. Cu toate acestea, totul nu este atât de simplu. În scopul de a publicitate PPC a început să funcționeze, trebuie să se ocupe de optimizarea și configurarea acestuia.

PPC: Noțiuni de bază
De ce să utilizați traficul PPC?

Pentru a atrage rapid publicul țintă: există un număr mare de utilizatori care vor răspunde cu ușurință la un anunț dacă caută un anumit produs sau serviciu.
Pentru rezultate vizibile rapide: deoarece anuntul, care este bine clasat, în linia de sus a rezultatelor motorului de căutare, apare în mod natural în câmpul de vedere al utilizatorului (în „triunghiul de aur“ regula). Resursa începe să primească trafic real la 15 minute după crearea anunțului.


Pentru a crește rentabilitatea investiției (ROI): costul unui clic pe un anunț optimizat cu un QS ridicat este redus, în timp ce randamentul publicității este mărit. În cazul publicității contextuale, rentabilitatea investiției este mult mai ușoară și mai convenabilă pentru a calcula decât cu costurile SEO.


Pentru a obține statistici importante: prin optimizarea anunțurilor dvs., puteți obține statistici despre eficiența anumitor cuvinte cheie și combinațiile acestora, care pot fi, de asemenea, folosite pentru a dezvolta strategii SEO.


Pentru a promova produse sezoniere și / sau foarte profitabile: utilizați statisticile de căutare Google. Veți vedea ce căutări sunt create cel mai adesea de către utilizatori, ce produse sunt cele mai relevante și apoi puteți oferi exact ceea ce doresc utilizatorul, decât să atrageți mai mulți clienți reali.


Scor de calitate Google AdWords (QS, Scor de calitate)

Показатель качества объявления (quality score)

Scorul de calitate pentru publicitatea contextuală afectează:

CPC pentru cuvintele dvs. cheie;
Posibilitatea de participare la cuvinte cheie în licitația publicitară atunci când introduceți o interogare de căutare;
Evaluarea anunțului dvs.;
Evaluați estimările pentru primele pagini care vor apărea în contul dvs.
În general, cu cât este mai mare scorul de calitate, cu atât este mai mare poziția anunțului și costurile mai mici pentru publicitatea contextuală. După fiecare anunț de licitație este clasat, și „economizor» Google AdWords ajustează suma CPC reală, astfel încât să plătiți numai cu un cent mai mult decât cel mai apropiat competitor (în conținut Google AdWords).

Ce afectează calitatea anunțului QS (Scor de calitate)?

Relevanța cuvintelor cheie, a anunțurilor și a paginii de destinație.
Istoric și statistici pentru contul dvs. Google AdWords.
Calitatea paginii de destinație.
CTR ("clickabilitate") - raportul dintre numărul de clicuri pe anunț sau banner și numărul de afișări.
Atunci când desfășurați o campanie publicitară, trebuie să acordați întotdeauna atenția corespunzătoare QS (Scorul de calitate). Acest lucru va ajuta la reducerea costului pe clic și la îmbunătățirea eficacității anunțului.

PPC: Optimizarea cuvintelor cheie
Cum să alegeți cuvinte cheie pentru o reclamă?

Puneți-vă în locul unui potențial client și veți putea să stabiliți în mod intuitiv ce cuvinte sau expresii vor fi împinse pentru a da clic pe anunț, va cauza cel mai mare interes.

De exemplu, dacă sunteți interesat să cumpărați un iPhone 4, preferați să alegeți oferta "reducere de 30% pe iPhone 4" decât să "vindeți iPhone 4".

Organizați un „brainstorming“: aduna intreaga companie, analiza ideile angajaților, să se consulte cu familia si prietenii (cel mai rău caz - mă cert cu toate acestea, pentru că „într-adevăr un litigiu născut“).
Utilizați instrumentele de cuvinte cheie furnizate de sistemele de publicitate contextuală (Google AdWords, Yandex și altele asemenea).
Analizați emiterea PPC a concurenților dvs.: ce termeni de căutare și cuvinte cheie sunt utilizate, cum sunt anunțurile în partea de sus.
Cuvinte de potrivire a cuvintelor cheie Google AdWords

Potrivirea amplă este o interpretare liberă a expresiei-cheie, adică, cuvintele cheie nu au o direcționare strânsă. Astfel de cuvinte cheie sunt ineficiente, deoarece pot aduce o mare cantitate de utilizatori care nu sunt interesați de serviciile dvs. Ca regulă, consecința utilizării cuvintelor cheie cu potrivire amplă este scăderea CTR și cheltuielile rapide ale bugetului alocat.

De exemplu, în cazul în care anunțul include expresia potrivire amplă „pantofi sport“, orice persoană care a fost în căutarea pentru „pantofi“ la cerere îl va vedea - care va fi în consumul zadar a bugetului și nu va aduce venituri (deoarece, de fapt, utilizatorul a fost în căutarea doar pantofi).

"Potrivire expresie" este o interogare de căutare, ale cărei cuvinte cheie trebuie să fie închise în ghilimele. În acest caz, anunțul are șansa de a obține o valoare CTR mai mare și de a atrage trafic orientat, ceea ce va afecta pozitiv vânzările. Anunțurile dvs. vor fi vizibile utilizatorilor care au introdus combinația de cuvinte specificată cu ordinea specificată a cuvintelor.

Potrivirea expresiei "pantofi sport" din campania dvs. publicitară va fi vizibilă utilizatorilor care caută chiar și cereri de "pantofi sport pentru bărbați" și "pantofi de sport în vrac".

[Match exact] este cel mai eficient și mai precis tip de cuvinte cheie care sunt închise în paranteze pătrate ([]). Aceste cuvinte cheie și fraze corespund cerințelor exacte ale utilizatorilor.

De exemplu, potrivirea exactă a expresiei [adidas sport pantofi] din campania publicitară va fi văzută numai de acei utilizatori care căutau "pantofi de sport adidas", adică de potențialii clienți.

- cuvintele cheie negative - utilizate în campanii pentru a exclude afișarea anunțurilor (acestea sunt precedate de un semn minus "-").

De exemplu, dacă utilizați cuvântul cheie "-adidas", anunțurile dvs. nu vor fi afișate dacă utilizatorul introduce interogarea "pantofi sport adidas".


PPC: Optimizarea anunțurilor pentru traficul PPC


Principalele elemente ale anunțurilor PPC

PPC объявления

Titlu (până la 25 de caractere)
Adresa URL afișată (până la 35 de caractere)
Textul publicitar (până la 70 de caractere)
Compilarea anunțurilor PPC

Gândiți-vă și arătați inventivitatea - abordați creativ cuvintele cheie și frazele, analizați datele din toate sursele posibile (consultați statisticile, ascultați sfatul prietenilor, colegilor și rudelor).
Fii diferit de alții - nu este nevoie să „reinventeze roata“, dar urmați stereotipurile general acceptate de asemenea, nu ar trebui - face ca anunțul unic, pentru a fi observat, printre zeci de altele, se adauga „aroma“.
Utilizați „apel la acțiune» (CTA, apel la acțiune) - un utilizator împinge un clic pe anunțurile dvs., «invitați» să site-ul sau magazin online (de exemplu, scrie titlul nu este «cumpere iPhone 4» și „cumpere iphone 4 chiar acum! ").
Încercați noi! Chiar dacă ați găsit deja cuvinte cheie și combinații eficiente care au generat QS pentru anunțurile dvs., nu opriți experimentarea. Amintiți-vă că "nu există limită la perfecțiune"!
Utilizați experiența concurenților dvs. și anunțurile de top actuale.
Desfășurați un test separat de anunțuri. Realizați cel puțin 2 variante ale anunțului cu o altă formulă a apelului la acțiune, testați-le (cel puțin 100 de clicuri) și selectați cele mai eficiente (cu cea mai mare valoare CTR). Continuați testarea cu noi opțiuni, nu vă opriți acolo și puteți crește CTR la valori de 3-5% sau mai mult.
Pagini vizate pentru trafic PPC
Care sunt cerințele pentru o pagină de destinație bună?

1. prezența unui element CTA remarcabil (butonul "apel la acțiune").

Butonul (CTA), fără îndoială, este elementul central al paginii de destinație - că este o conversie instrument (conversie) țintă pagini de vizitatori în utilizator activ. Prin urmare, ar trebui să fie vizibil, "similar" cu butonul și să oferiți o chemare la acțiune.

2. Relevanța strictă a conținutului paginii la cererea de căutare a vizitatorului și la publicitatea PPC. Nu vă lăsați să intre eventuala confuzie a clientului (conștient sau nu) - astfel încât să-și piardă încrederea utilizatorilor, iar ei nu vor veni din nou înapoi la tine, și în afară, aceasta va afecta rata de conversie.

Mai ales se referă la stocuri și vânzări - întotdeauna ține cont de termenele limită. Dacă au expirat, eliminați informațiile relevante de pe pagina de destinație. În caz contrar, utilizatorul se va simți înșelat.

3. Elementele principale ale paginii (elementul CTA, forma de plumb) ar trebui să fie localizate în partea de sus a paginii.

În cazul în care plumb sau butonul localizat sub vizibil imediat după zona de descărcare, utilizatorul pur și simplu nu se poate ști despre ele și doar să fie dezamăgit (mai ales dacă vrei mai mult decât o „defilare“).

Generarea de plumb: configurarea și caracteristicile formularului de bază al paginii dvs. de destinație
4. Plasați pe paginile dvs. de destinație recenziile clienților dvs. și certificatele de calitate disponibile ale produselor sau serviciilor oferite. Acest lucru inspiră încrederea în potențialii clienți.

Nu scrieți niciodată recenzii personal - acesta este unul dintre cele mai grave "trucuri de publicitate". Probabilitatea că cineva vă va prinde este mică, dar prin aceasta nu înșelați potențialii clienți, ci pe voi înșivă.

Testarea și optimizarea paginilor de destinație pentru traficul PPC


De ce trebuie să testați și să optimizați paginile dvs. de destinație?

1. Piața este în continuă schimbare - de aceea este întotdeauna necesar să fii "pe val", să știi ce este relevant pentru potențialii utilizatori și ce tendințe domină piața.

Sunt de acord, pentru a oferi copaci de Crăciun pe 8 martie - nu cea mai inteligentă mișcare de marketing.

2. Poate că nu cheltuiți bugetul publicitar în cel mai eficient mod - aruncați o privire la campania dvs. de publicitate din exterior - poate că totul nu este la fel de roz ca și dvs.

De exemplu, materialele pe care le-ați utilizat pentru desfășurarea campaniilor publicitare au fost irelevante pentru propunerea dvs. Revizuiți cuvintele cheie și frazele care sunt utilizate pentru a obține traficul PPC, titlurile și apelurile către acțiunile paginii de destinație.

3. Adăugați ceva creativitate și respirați o "viață nouă" în campania dvs. de publicitate. Ideile devin rapid caduce și ceea ce a fost relevant în publicitate ieri, astăzi poate fi acoperit cu un strat de naftalină.

Aduceți un flux proaspăt, de exemplu, încercați să utilizați clipuri video în loc de imagini simple, modificați apelul la acțiune sau sloganul.

Dacă vă optimizați traficul PPC și paginile de destinație la care este direcționat, cel mai bun instrument va testa LPgenerator centru de service, îl face ușor de a efectua testare A / B (split-test) paginile de destinație și să evalueze eficiența unei anumite opțiuni.


marketing online,internet marketing,publicitate online,agentie de publicitate,agentii de publicitate,publicitatea online,publicitate adwords,publicitate pe internet